pühapäev, 4. november 2018

Indiasse tervist ravima

 
Ishias, ütles Toots kui temalt küsiti, mis haigus tal on. Mul on vist ka ishias ja mis siis veel saab kui see pähe lööb ... sellepärast pean minema ennast ravima. Eks reisimine on mind alati tervendanud ja seekord olen valinud reisi, mis oma olemuselt ongi sanatooriumireis.
 
Sihtkoht on Kovalam Kerala India. See on üks selline kuurortlinn India lõunaosas. Loodan, et jaanuaris, kui ma sinna jõuan, on seal soe ja ilus ilm. Vähemalt holiday-weather portaal väidab, et on keskmiselt 28 kraadi ja vihma tõenäosus on 40%.  Pätsasin Seederreiside kodulehelt ühe foto ka selle koha iseloomustamiseks. Igatahes peaksime seal saama iga päev poolteist tundi protseduure ja ülejäänud aja võime rannas olla. Kui päris ausalt, siis mulle tundub, et ravi aeg on liiga lühike. Kuid eks ma võta siis eraviisiliselt massaaže ja muid raviprotseduure juurde.
 
Seederreiside kodulehel on selle reisi kohta kirjas "Reis sobib Sulle, kes Sa väärtustad iseennast, oma tervist ja terviklikku elu. Sulle, kes Sa hindad loodust, loomulikkust – tervisereis, mil keskendume traditsioonilisele loodusravile." Mind hakatakse seal ajurvada meetodil turgutama. Peaks olema selline väga vana ravimeetod, mis kõigist haigustest jagu saab.
 
Jah. Kas ma nüüd ainult ravi pärast sinna sõidan!? Kindlasti plaanin külastada ka lähedalasuvaid loodusparke. Seal lähedal on nii Agasthyakoodam Biological Reserve, kui ka Neyyar Wildlife Sanctuary. Mõlemas võiks ära käia. Kuna rahvas räägib, et Indias on eestlasel võimatu ise autoga sõita, siis võtan suure tõenäosusega endale auto koos juhiga ja siis saab käia seal, kuhu hing himustab. Kuid siinkohas on hea küsida blogi lugejatelt - kas teil on Indias auto rendiga kogemusi ja mida ma peaks silmas pidama? Kovalami sõidan küll grupiga, kuid kohapeal on plaan jälle üksi seigelda.
 
Kui juba küsimiseks läks, siis ootan veelgi mõtteid, kuhu võiks minna ja mida teha? Kindlasti ei taha ma rannas olla nagu soovitatakse. Rannas vedelemine on tegevus, mida ma harrastan väga harvadel juhtudel ja aegadel. Näiteks oma sünnipäeval Rio de Janeiro Copacabana rannas :) kui olete minu varasemaid reisiblogisid lugenud. Aga see selleks … Indias tahaks turismipiirkonnast välja, tavaelu vaatama. Kas see üldse on hea mõte? Lähen Indiasse esimene kord, ei tea veel mida oodata.
 
Kindlasti kirjutan veel korra enne väljasõitu, mis tegevused ma sain planeeritud … pärast saate aga lugeda, mis neist ellu said viidud. Ah jaa kuupäevad on juba teada … välja sõidan 05.jaanuar ja tagasi peaks olema 21.jaanuar 2019. 
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar